Treningsritt

Fem treningsøkter du ikke vil gå glipp av!

Medlemmer av klubben som vil ha noen gode treningsøkter med høy intensitet må merke seg følgende datoer og tidspunkt:

Mandag 21.3 Gamle valderøy barneskole kl 17:30
Onsdag 30.3 Dekkmann kl 17:30
Onsdag 6.4. Gamle valderøy Barneskole 18:00
Onsdag 20.4. Dekkmann kl 18:00
Mandag 25.4. Dekkmann 18:00

Treningsrittene vil foregå som en fellestrening og ikke som arrangerte ritt. Alle oppfordres derfor til å tenke spesielt mye på sikkerhet, og ta hensyn til øvrig trafikk! Første del av treningen holdes feltet samlet, men i godt driv. Etter noen kilometer er det fritt frem for støting, rykking og det som måtte høre med. Det blir nok stor spredning i nivå, men møter mange nok opp så vil likevel flest mulig ha noen å sykle sammen med. Det angitte tidspunkt er oppmøtetid, og start vil gå 15min senere etter en kjapp orientering om trasèvalg og sikkerhetsfokus. I respekt for hverandres tid så vil det ikke bli ventet på folk som møter opp for sent.