Invitasjon til ÅOC Terreng - 18 August 2018

ÅOC Terreng gjennomføres i området Fylling ? Svartløken i Skodje, Ørskog og Vestnes kommuner, lørdag den 18/8.2018. Rittet foregår med utgangspunkt i Engesetdalen, ca. 25 minutters kjøretur øst for Ålesund by. Sekretariat med målområde er ved Skytter-huset til Engesetdal-Skodje Skyttarlag. Rittet varierer fra ca. 9 km. til ca. 44 km., alt etter klasser. Løypene er helt uten asfaltpartier og er utenfor trafikkerte veger.

ÅOC Terreng gjennomføres i området Fylling – Svartløken i Skodje, Ørskog og Vestnes kommuner, lørdag den 18/8.2018.  Rittet foregår med utgangspunkt i Engesetdalen, ca. 25 minutters kjøretur øst for Ålesund by.

Påmelding via EQ Timing

Invitasjon ÅOC Terreng