Årsmøte Tirsdag 27 Feb på Baronen Bowling

ÅRSMØTE TIRSDAG 27.2.18 kl. 1900 i Baronen Bowlings møterom! Det innkalles herved til årsmøte. Se vedlagte sakliste. Forslag til årsberetning, regnskap og forslag til budsjett legges ut straks. Valgkomiteens forslag legges ut når det er klart ila. kort tid. Det har ikke kommet inn forslag til saker fra medlemmene, men styret har satt opp en info-sak om drakter. Møt opp! Det blir pizza og brus og mulighet for å slå av en sykkelprat etter den formelle delen av møtet.

ÅRSMØTE TIRSDAG 27.2.18 kl. 1900 i Baronen Bowlings møterom!

Sakliste

Årsberetning