Neste års utfordring: Lillehammer - Oslo

Hei alle! Det er på tide å vende blikket mot neste år og kanskje allerede nå begynne å sette seg mål. Vi ser at klubben har mange sterke ryttere og vi tror tiden er moden for å satse på den lille styrkeprøven Lillehammer - Oslo 2018. I utgangspunktet ønsker vi et rent klubblag og vi legger opp til fellestreninger tidlig vår hvor det vil bli terpet på rullekjøring. Målet må være at vi den 16 juni neste år stiller med 20 kjøresterke menn som er villige til å yte alt for laget; effektivt - sikkert - og FORT!

Vi inviterer til infomøte mandag 30. oktober kl 20:00 for de som er interessert.

Sted: Sportsklubben Guards lokaler på Color Line Stadion (vis a vis hovedinngang)

Har du spørsmål utover dette, ta kontakt med Joachim 900 21 938 eller Mikael 412 84 776