Ny samarbeidsavtale Aktiv Trening

Klubben har inngått idrettslagsavtale med Aktiv Trening

Klubben har fra og med 2017 inngått en tre-årig avtale med Aktiv Trening. Kjeden har totalt 11 sentere hvorav tre ligger i vårt nedslagsfelt. Disse er Blindheim, Brevika og Langevåg. Senteret på Blindheim oppgraderes i disse dager og vil etterhvert bli å finne i moderne lokaler der Rema 1000 tidligere holdt til. Forutsatt at man tegner medlemskap i klubben og løser aktiv-lisens så tilbyr Aktiv Trening svært konkurransedyktige 250,- per mnd. I tillegg kommer etableringsgebyr på kr 150,-. Medlemsskapet er svært fleksibelt da man kan fryse medlemsskapet i inntil to måneder per år, og det er INGEN bindingstid. Vi vil også få tilgang til å benytte sykkelsal når denne ellers ikke er i bruk(medlemsskap hos Aktiv Trening er en forutsetning).

Klubben benytter ellers muligheten til å takke Stamina for et godt samarbeid over flere år, og de av klubbens medlemmer som vil forsette sine treningsavtaler vil beholde gjeldende vilkår.