Aktivitet i klubben kommende år

Tre arrangementer også i 2017. Rittledere er valgt

I et hastig innkalt møte knyttet til arrangering av neste års aktiviteter i klubben, ble medlemmene invitert til å delta for å komme med innspill og å evt ta på seg oppgaver knyttet til arrangementene. Det ble et noe labert fremmøte, men i tillegg til klubbens styre møtte Terje Dyb og Jan-Arve Mork. De ulike arrangementene ble diskutert og innspill til endring i konsepter fremlagt. Rittdatoer som ble valgt er 6-7. mai for Ålesundsrittet, 13.august for Svartløken og 3.september for Ålesund Triathlon.  Rittansvarlige ble valgt og vi ber medlemmene om å engasjere seg slik at arrangementene blir best mulig og slik at arbeidsbyrden blir mest mulig fordelt.